გაკვეთილის გეგმა
მასწავლებლის სახელი, გვარი, პირადი ნომერი: ეთერი ცაგარეიშვილი.
55001021605
საგანი: ბუნებისმეტყველება
სწავლების საფხური/კლასი: დაწყებითი. II კლასი.
მოსწავლეთა რაოდენობა: 10
გაკვეთილის თემა: „ტყის ნადირი“
გაკვეთილის მიზანი: მოსწავლეებმა შეძლონ ტყეში მობინადრე ზოგიერთი ნადირის
ამოცნობა და დასახელება.
შინაურ
და გარეულ ცხოველებს შორის განსხვავების გაცნობიერება.
ტყის
ნადირთა ნაშიერების ამოცნობა და დასახელება.
N
|
აქტივობის
აღწერა
|
გამოყენებული
მეთოდი/მეთოდები
|
კლასის ორგანიზების
ფორმა
|
სასწავლო რესურსები
|
დრო(წთ)
|
1
|
მისალმება, კლასის ორგანიზება, გაკვეთილის თემის, მიზნებისა
და შეფასების რუბრიკის გაცნობა.
|
ვერბალური
|
საერთო საკლასო
|
საკლასო ჟურნალი, შეფასების რუბრიკა, კომპიუტერი პროექტორი.
|
3წთ
|
2
|
მასწავლებელი სვამს კითხვას: შინაური ცხოველების გარდა,
რომელი ცხოველების დასახელება შეგიძლიათ? შემდეგ სლაიდების გამოყენებით მოსწავლეებს
აჩვენებს შინაური და გარეული ცხოველების ფოტოებს და სვამს კითხვებს: ცხენი შინაური
ცხოველია, ვეფხვი? ცხავრი შინაური ცხოველია, მელა? ძაღლი შინაური ცხოველია, მგელი?
ძროხა შინაური ცხოველია, დათვი?
|
გონებრივი იერიში
|
საერთო საკლასო
|
კომპიუტერი პროექტორი.
|
6 წთ
|
3
|
მასწავლებელი მოსწავლეებს აჩვენებს ვიდეოს, სადაც ნაჩვენებია
ტყის ცხოველები და მათი ხმები.
|
ვიდეოს ჩვენება
|
საერთო საკლასო
|
კომპიუტერი, პროექტორი. https://www.youtube.com/watch?v=HwPeYXwcwXk&feature
|
3 წთ
|
4
|
მასწავლებელი შესთავაზებს ბავშვებს გარეული ცხოველების
ერთი ნაწილის-ტყის ნადირთა გაცნობას. ამისათვის მოსწავლეებმა უნდა გადაშალონ სახელმძღვანელოები
და შეასრულონ დავალება-ნადირთა სახელების ამოცნობა.
|
სახელმძღვანელოზე მუშაობა
|
ინდივიდუალური
|
II კლასის
ბუნების სახელძღვანელო
|
3 წთ
|
5
|
მასწავლებელი ესაუბრება მოსწავლეებს ცხოველთა
თავშესაფარის შესახებ. რა მიზანს ემსახურება თავშესაფარი,
რა მასალას იყენებენ ცხოველები თავშესაფრის ასაშენებლად. სლაიდების გამოყენებით მოსწავლეებს
აჩვენებს სხვადასხვა ცხოველის თავშესაფრის ფოტოებს.
|
მინი ლექცია
|
საერთო საკლასო
|
კომპიუტერი, პროექტორი,
|
5 წთ
|
6
|
მოსწავლის რვეულში მუშაობა
|
დამოუკიდებელი მუშაობა
|
ინდივიდუალური
|
მოსწავლის რვეული, კალამი.
|
7 წთ
|
7
|
სლაიდების გამოყენებით მასწავლებელი აჩვენებს მოსწავლეებს
ზოგიერთი ნადირის ნაშიერთა ფოტოებს. მოსწავლეები, საჭიროებისამებრ მასწავლებლის დახმარებით,
ამოიცნობენ და ასახელებენ ცხოველთა ნაშიერებს.
|
სლაიდშოუ
|
საერთო საკლასო
|
კომპიუტერი, პროექტორი.
|
3 წთ
|
8
|
„ცხოველების ამოცნობა”
|
თამაში
|
საერთო საკლასო
|
კომპიუტერი, პროექტორი.
|
4 წთ
|
9
|
გაკვეთილის შეჯამების და შეფასების მიზნით მასწავლებელი
მოსწავლეებს ურიგებს თაბახის ფურცლებს, სადაც მოცემულია დავალებები გაკვეთილის მიზნებიდან
გამომდინარე.
|
წერითი დავალება
|
ინდივიდუალური
|
თაბახის ფურცლები, კალმები.
|
6 წთ
|
გაკვეთილის ბოლოს მისაღწევი შედეგები:
ბუნ.II.3. მოსწავლემ უნდა შეძლოს ორგანიზმებისათვის გარემოს მნიშვნელობაზე
მსჯელობა.
შეფასება: განმსაზღვრელი, განმავითარებელლი. შეფასების რუბრიკა.
შეფასების რუბრიკა
შეფასების
კრიტერიუმები
|
1
|
2
|
3
|
მოსწავლეს
შეუძლია ტყეში მობინადრე ზოგიერთი ცხოველის ამოცნობა და დასახელება
|
მოსწავლე ვერ ამოიცნობს და ასახელებს ტყეში მობინადრე
ზოგიერთ ცხოველს
|
მოსწავლე უშვებს შეცდომებს ტყეში მობინადრე ზოგიერთი
ცხოველის ამოცნობის და დასახელების დროს
|
მოსწავლე უშეცდომოდ ამოიცნობს და ასახელებს ტყეში მობინადრე
ზოგიერთ ცხოველს
|
მოსწავლეს
შეუძლია გააცნობიეროს განსხვავება შინაურ და გარეულ ცხოველებს შორის
|
მოსწავლე ვერ ანსხვავებს შინაურ და გარეულ ცხოველებს
|
მოსწავლე უშვებს შეცდომებს შინაური და გარეული ცხოველების
განსხვავების დროს
|
მოსწავლე უშეცდომოდ ანსხვავებს შინაურ და გარეულ ცხოველებს
|
მოსწავლეს
შეუძლია ტყის ნადირთა ნაშიერების ამოცნობა და დასახელება
|
მოსწავლე ვერ ამოიცნობს და ასახელებს ტყის ნადირთა
ნაშიერებს
|
მოსწავლე უშვებს შეცდომებს ტყის ნადირთა ნაშიერების
ამოცნობის დროს
|
მოსწავლე უშეცდომოდ ამოიცნობს და ასახელებს ტყის ნადირთა
ნაშიერებს
|
No comments:
Post a Comment